دانلود آهنگ ترمینال ریمیکس مهراب
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه آهنگ ترمینال ریمیکس مهراب در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

اگه خوبمو میخوای به دست من چاقو بده رفیق با معرفت ناموسه من ناموسته
شاهرگه خیابونا خار شده رو سینم تو رو هر روز توی شهر با یکی میبینم

میونه هرزگی های بعد تو گم میشم دوباره مثله قدیم حرف مردم میشم
تمومه تلخیه سرگذشت من کار تو بود این قلبه بی احساس من یه روز ماله تو بود

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

آهنگ شاد ایرانی با سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

به همه میگم یه روزی دلمو خون کردی به همه میگم چشامو خیس بارون کردی
منی که زندگیم از یه کوه محکمتر بود به همه میگم که زندگیمو داغون کردی

منه مهربونه دیروز امروز واست بدم منی که قید رفیقامو جلو چشات زدم
داداشا شرمنده م رسیدم به حرفتون فقط امروز دیر نکنین برسین به عقدشون

 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪ ‎

وب سایت موزیک ویدئو برترین پخش کننده موسیقی 

 

♪●♪● میونه هرزگی های بعد تو گم میشم دوباره مثله قدیم حرف مردم میشم 

تمومه تلخیه سرگذشت من کار تو بود این قلبه بی احساس من یه روز ماله تو بود ♪●♪●

دانلود متن آهنگ در موزیک ویدئو





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: